Tradera

Hjälp! Jag tror jag har gått och blivit beroende av tradera, jag bara köper och köper och nu har det gått över gränsen... eller? Nä inte riktigt ännu men jag blev sugen på en ny mobil vilket ledde till en sådan här eller en lite mindre version av en iphone. Det blir någon av dem, men för tillfället budger jag på två likadana mobiltelefoner samt en extern blixt till min Canon Eos 400D vilket jag är i stort behov av. Nu är det mindre än 1 timme kvar alla tre auktionerna så nu är det bara att sitta här och stirra sig blind på buden som kommer strömma in, mina bud ska vara högre... det lovar jag er.


Kommentarer
Postat av: korven

shoppaholic! borde bli sellaholic istället?

2009-06-28 @ 21:01:49
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback