Ny Skjorta

För en eller två helger sedan köpte jag en ny skjorta i en lite "annorlunda" färg för min del. Jag har inte något minne av att jag har varit speciellt förtjust i färgen gul men både jag och Emma tyckte att skjotan var fin och satt väldigt bra på, så det fick bli en gul kortärmad skjorta som jag använder flitigt, fler skjortor ska inhandlas under sommardagarna då jag har börjat gilla att använda skjorta mer nuförtiden.

Appropå skjorta så har jag även nu i helgen varit och handlat en ny slips samt en liten "näsduk" till kostymen så att jag kan gå på Emmas studentbal. Istället för att köpa en ny skjorta i år så passade jag på att låna en av Emmas bror för att dra ner på kostnaderna då en sådan skjorta bara används typ någon enstaka gång? Så kläderna jag ska ha på mig kommer ni få se på bloggen inom kort då jag får en bra bild på det, men kan ju beskriva det istället. Emma ska ha sin svarta klänning med vita blommor på, jag ska ha min svarta kostym samt en svart skjorta, vit slips och en vit näsduk i fickan vilket gör att det blir perfect match på mig och Emma, Underbart.


Kommentarer
Postat av: DENNIS FOTOBLOGG

Jag har faktiskt en ungefär likadan skjorta!

Snygg är den allafalL!



//Dennis

2009-05-24 @ 22:36:57
URL: http://dennisfoto.blogg.se/
Postat av: korven

Skjortor som är så snyggt!

2009-05-25 @ 14:59:20
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback