Testpilot på Life Sportdryck


Jag har precis ansökt om att få bli testpilot på smartson för Life sportdryck. Har goda möjligheter att bli en av de 500 utvalda. Känner att det kan vara en kul grej att prova på då jag ständigt utövar idrott numera. Samtidigt får jag ju även något vettigare att skriva om på bloggen. Kan skriva om resultaten och hur framstegen ser ut i samband med sportdrycken från life. Håller tummarna och hoppas att det går vägen. Då jag för närvarande inte tar några andra kosttillskott eller liknande känns det helt rätt.

Ansöl du också?
http://smartsontestpilot.se/life/bli-testpilot/
dock är sista anmälningsdagen den 21 Februari, alltså i morgon. Upptäckte själv det väldigt sent (idag) men håller mina båda tummar på att jag blir utvald till detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback