More winter



Ännu mer snö har kommit och jag som hade hoppats att den skulle försvinna snart. Det börjar bli lite tråkigt med all den här snön och det kalla vädret. Sen när snön väl kommer att smälta bort så kommer jag inte bli av med den ändå. i mitten/slutet på mars kommer vi att åka iväg på skidresa med skolan. Det kan bli riktigt kul men det är ju ännu mer snö där! Jag tror till och med att skidresan är under min födelsedag så det kan bli riktigt kul. Men snön ska försvinna, nu nu nu ... tycker jag!

En annan kul grej jag kan berätta om är dagens fotbollsmatch mellan Manchester United och Blackpool. Blackpool tar ledningen med 0-2 i första halvlek vilket får mig att må förbannat dåligt då vi (unitedfans) är så stolta över att vara obesegrade i premier leauge hitills. och så förblir det... för i andra halvlek i 72, 74 och 88 minuten så gör vi mål, vänder och vinner matchen! Tina trodde inte på mig och var jättesur över att matchen skulle gå åt pepparn, but it didn't! Det gäller att tro på det, då går det vägen!  HELNÖJD

Andra tankar... Jag vet inte riktigt, jag fattar inte riktigt jag är helt "enkelt" väldigt förvirrad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback