Allt ni behöver veta



Om Bloggen

Denna blogg är tänkt att handla om film, foto samt mitt liv och allt vad det innebär. Med andra ord kommer det att finnas filmrecensioner, fotograferingstips och smakrika inlägg om vad som sker i mitt liv just nu. Tyvärr har jag sålt kameran för tillfället och inväntar uppgradering så istället lär det bli en del mobilbilder ett tag framöver.

Tycker du om att läsa bloggar så är min blogg en sådan blogg du bör lägga på minnet.
Spara bloggen bland dina favoriter och börja läs eller varför inte bli medlem på Bloglovin om du inte redan är det och börja bevaka min blogg redan idag.

Om Mig

Daniel Eriksson heter jag och jag är en kreativ 23 åring som är bosatt i Kalmar. Har sedan tiden på gymnasiet varit intresserad av fotografering. Jag gick på John Bauergymnasiet i Kalmar där jag valde It-Media inriktningen då jag tyckte att det var en ganska bred utbildning. Där läste jag utöver de ordinarie lektionerna, Foto, Film samt Ljud. Nu såhär efter gymnasiet har jag fortsatt med att fotografera och designa. Numera är jag student på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag pluggar till Förskollärare, på fritiden umgås jag med vänner samt frilansar lite då och då åt företag då de behöver hjälp med fotografering eller webbsidor.

Typiskt mig: Social, glad och skämtar ofta.
Andra intressen: Fotografera, Designa och ha mysiga hemmakvällar.
Äter helst: Pannkakor
Dricker helst: Vatten
Lyssnar helst på: Det mesta
Läser helst: Allt som innehåller lite äventyr och sci-fi.

Kontakt
[email protected]
https://www.facebook.com/daenybtw
Trackback