Förändring

Nu börjar det närma sig med stormsteg, och då menar jag verkligen STORMSTEG. För inom en vecka har jag min uppkörning vilket kanske kommer att förändra hela mitt liv om jag lyckas. Att ta körkort förändrar en stort, man kan åka var man vill, när man vill vilket underlättar min vardag massor. Kommer träffa flickvännen oftare än bara på helgerna... Åka och hälsa på vänner som flyttar en bit bort, umgås med vännerna i närheten, skjutsa runt folk. Kommer kunna söka jobb längre bort och utan att behöva bry sig om bussförbindelser och liknande. Detta är stort, så nu hoppas jag att ni håller alla tummar och tår för att jag snart får köra runt med min peggy "Peugeot 306 XR-95:a" bara för att tillägga det för intresserade läsare. Önska mig lycka till!








Kommentarer
Postat av: Korven

peugeot is the shit! Körde en idag faktiskt :D

2009-12-13 @ 21:38:09
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Daniel

sv: Nämen shit, toppen! bättre blir det ju inte ;)

2009-12-13 @ 22:06:13
URL: http://daeny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback