Antagningsbesked

Nu är det såhär att jag har blivit antagen till Linköpings universitet där det är planerat att jag ska gå en Lärarutbildning för att kunna bli lärare i gymnasieskola? Hur tycker ni att det här låter, kan det vara något för mig. Ska jag verkligen sätta mig i plugget i tre år för att sadla om till lärare? Jag känner mig lite kluven, ser både för och nackdelar... Men det som helt klart kommer påverka mest är om flickvännen kommer in i Linköping eller inte. Jag ska disskutera detta med gamla lärare och goda vänner och se vad dem tycker, säg gärna hur ni anser att jag borde göra. Lägg en kommentar i bloggen med din åsikt. KAN NI SE MIG I ROLLEN SOM LÄRARE PÅ GYMNASIESKOLA? Möjligen undervisa i något media eller idrottsämne?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback