Filmkväll

Ikväll kommer Emma och då blir det massor med gott som serveras. Ungsbakad fläskfilé och klyftpotatis med någon god sallad till som jag får gå och sist men inte minst lite rödvinssås, sen ska vi ta det lungt och se på film, äta chips och jordnötsringar. Vi ska bara ligga och ta det lungt ikväll, riktigt skönt efter en veckas yttligare slit på jobbet. JÄVLA TURISTER! säger jag bara. Varför stannar dem inte bara hemma? eller åk någonannanstans. Haha jag har tröttnat rejält på stockholmarnas gnäll.

Jaja åter till kvällen. Detta blir nog toppen måste tilläggas. Nu ska jag gå och fortsätta med maten, Ciao sålänge!


EDIT: NU är det dagen efter och kvällen blev lyckad, maten var god, vi såg en höjdarrulle (Poseidon) sett tidigare och den är mycket bra och sen så såg vi en halv mycket dålig film (en shopaholics bekännelser) riktigt usel film tyckte jag och det tror jag flickvännen höll med om då hon somnade i halva filmen och hela tiden satt och kommenterade vilka fula kläder hon köpte. Haha. Så är det.





Kommentarer
Postat av: Emina

tjejfilmen är väl inte helt fel :P

den andra har jag inrte sett.. tror jag.. e den bra???

2009-07-26 @ 16:32:55
URL: http://jakupovic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback