Arbete


Foto: taget på jobbet  av en arbetskamrat med en värdelös digitalkamera

Nu sitter jag på jobbet som alla andra vardagar mellan kl. 09.00-18.00 på min arbetsplats som jag antagligen blir av med snart när de nya sommarjobbarna kommer. Men hur som helst så är vi inte många på jobbet idag eftersom alla ordinarie är lediga så vi är väl ca 5st på Ölands Turistbyrå idag nu på morgonen sen under dagen försvinner fler och fler sen är vi väl kanske max 2-3 kvar när det är stängningsdags. Som vanligt på fredagar så ringer det nästan ingenting så man sitter "nästan" och somnar här framför skärmen. Men självklart gör man ju sitt jobb när man väl får ett samtal. Istället sitter jag och tjabbar och hojtar på min kollega Jessica som även syns på den här bilden.

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: ja klart jag ska :D

2009-06-05 @ 15:56:09
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: KALMARTJEJ

vart jobbar du? :P eller vad jobbar du som? xD





sv: meeeh jag säger lagar :(

2009-06-07 @ 18:07:15
URL: http://jakupovic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback