Minigolf


Det blev lite minigolfspelande igårkväll med Anton och Sebastian, Vi valde att spela Fantasigolf nere på Talluddens Camping i Färjestaden (På Öland måste tilläggas för alla nya läsare) Det var väldigt roligt faktiskt, innan vi började spela kom vi överrens om att förloraren skulle bjuda vinnaren på glass (tvåan fick njuta av att han slapp bjuda) Jag kom faktiskt inte sist vilket jag är glad över, haha en glass hit eller dit hade väl inte spelar någon roll men hallå? Vem vill förlora...

Kvällens placeringar:
1:a Anton med sina 47 slag
2:a Daniel (Jag) med mina 52 slag
3:a Sebastian med sina 54 slag

Väldigt värdelöst av oss, många 6:or och 7:or som inte borde ha existerat.

Så jag hade faktiskt med mig kameran ner, dock så blev det inte många bilder tagna med tanke på att vi hade fullt upp med att spela istället. Det var kul, underhållande och väldigt värt.. så vi måste göra om det igen eller hitta på något annat. Nästa aktivitet på schemat som inte har hunnits med i sommar pga jobb och liknande måste bli PAINTBALL?


Närbilld på Antons putt som gav honom en två:a på Hålet


Sebastian är glad efter sitt utslag som gav honom ledningen


Anton uttrycker sin ilska


Och här är avslutningsbilden för kvällen


Kommentarer
Postat av: korven

vilken tur att du inte var sämst! :D

2009-08-28 @ 14:26:30
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Emma.R

Den där fantasigolfen på Talludden måste jag bara testa nu i år också, men när det bli av vet man aldrig.

2009-08-31 @ 10:08:39
URL: http://rosbladhskattfotosida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback