Online Hysteri

Jag skulle vilja kalla det galenskap, men det kan jag inte för då är jag minst lika galen som alla andra. Istället har jag valt att kalla det Online Hysteri aka Flash Hysteria. Det handlar helt enkelt om beroende framkallande flash filmer med en klatching sång som man bara inte kan låta bli att sjunga med i efter ett tag. Herregud det har varit ett sånt fruktansvärt snack om dessa under bara någon månads period och dem håller fortfarande på. Det har funnits mängder med föregångare till dessa men inga som är värda att nämnas. Istället listar jag dessa flashfilmer med en tillhörande sång som har strömmat runt i högtalare runt om i hela världen under de senaste månaderna.

Det har blivit en riktig online hysteri.

1. Look At My Horse, För att se filmen (Klicka här)



2. Narwhals, För att se filmen (Klicka här)


Kommentarer
Postat av: Korven

hästlåten har jag haft på hjärnan i månader. Hade nästan glömt bort den... Tack för påminnelsen!

2009-12-13 @ 21:39:12
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Daniel

sv: jag var bara tvungen att få ett uppmärksammande på dessa, varsågod förresten ;)

2009-12-13 @ 22:09:54
URL: http://daeny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback