Dagens Inköp

Dagens inköp blev en sådan här mobiltelefon. Dock ingen svensk variant men vad gör det när man är en mästare på engelska. Kommer ju självklart inte kunna få svenska alfabetet men det har jag en lösning på. Så förvänta er massvis med sms kära vänner.  Svenska sim-kort fungerar utmärkt, jag kan använda mig av två stycken olika telefon nummer samtidigt. Vilket kommer göra detta köpet ännu mer fantastiskt, gratis sms via halebop kontantkort, gratis samtal via halebop till halebop, sen gratis sms via comviq samt gratis samtal till comviq, detta är typ vad mina vänner använder så jag kommer billigt undan.

4GB minneskort  3.0 tums TFT-skärm med superklar touchscreen Inbygd FM radio, Ultra High definition kamera 5 megapixel, Skriv SMS med det virtuella tangentbordet eller använd handskriftsfunktionen. Lyssna på musik och kolla på film i mobilen med Mp3, Mp4 MTV spelare. Jag är väldigt nöjd med köpet och den är nu betalad och klar, så inom en vecka väntas den här skönheten dimpa ner i min brevlåda. Hela kalaset gick på 610:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback