Fotorunda

Hinner inte med att ta en fotorunda speciellt ofta nuförtiden så det är därför det är lite snålt med fotografier på bloggen. Men det kommer vill jag lova, jag ska ut lika mycket som jag var i höstas (alltså massor med gånger) så ska jag dra med mig lite vänner ut och plåt samtidigt också för att göra det hela en hel del roligare. Som i höstas då jag var ute tillsammans med Adam Petrini och Alexander Magnusson och fotograferade så fick man ett par bilder på sig själv med kameran i handen också, det händer inte speciellt ofta må jag säga.

Kommentarer
Postat av: jessica

hehe okej, bra ju!

Du får stå och vinka in oss i Öland =)



annars då? läget?

2009-06-30 @ 02:10:42
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback