Solsken

Idag har det varit en fantastiskt solig och varm dag men vad får jag ut av det när jag sitter innomhus hela dagarna och svarar på alla sommargästers konstiga och knäppa frågor om hur de ska tillbringa semestern och liknande, bokar såklart även boende till dem nu i sommar, visst fan är det depprimerande? Jag har längtat så mycket efter sommaren och allt jag får när den väl kommer är pengar... men ingen tid att spendera dem på. Idag har det varit mellan 28-32 grader varmt i den stekande solen.

Det jag har hunnit med idag sen jag slutade vid kl 18.00 är att skrapa trädgårdsmöbler samt att ha varit ute på en väldigt snabb fotopromenad för att ta den här bilden. Finns ingenting som är värt att fotografera längre i de här trakterna, allting är för välbekant. Vill ha lite miljöombyte, bara en kort resa någonstans att fotografera eller en kul liten utflykt med lite vänner.


Kommentarer
Postat av: Emma

Du får ju se till att fotografera på jobbets rundresa. Du får nog se en hel del nytt då.

2009-06-02 @ 16:57:11
URL: http://rosbladhskattfotosida.blogg.se/
Postat av: korven

känner igen det där.. I somras kom folk in i buteiken och köpte glass samt berättade för mig vad underbart det var ute ..

2009-06-03 @ 10:42:05
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback