Studentfirande

Gårdagen bestod av studentfirande för hela slanten, min flickvän tog studenten och det var en toppendag, kvällen däremot blev regning men visst var den kul. Mycket lyckad måste jag tillägga. Åkte hem till flickvännen och förberedde lite innan allihopa skulle komma hem till dem, flickvännen åkte runt med sin klass i stan medans jag åkte med hennes föräldrar och fixade och trixade. Sen blev det mat och mycket folk, samt paketöppning.

Nu kan jag ju även avslöja vad jag gav Emma i studentpresent. Det blev en spa och relax behandling från tå till topp (LYXVARIANT) på ett nyöppnat spa här i Kalmar, Västerport Spa & Relax. Hoppas att hon blev nöjd. Här nedan kommer lite bilder från studentfirandet, egentligen hade jag ju inte tid att springa runt med kameran, men jag öste på med bilder ändå. Har nog ca 400st till men de tänker jag inte ladda upp.

 


Folkmassan på Larmtorget


Flickvännens söta skylt


Här kommer flickvännen och hennes klass utspringandes


Uppe på scenen för att visa upp sig och sjunga


Blommor och annat påhäng


Sen i vimmlet råkade jag få syn på Mr. Rockström!


Samt en Herr. Rödtopp

 


Kommentarer
Postat av: ERIK

lycka till då! ;) de 3 finalisterna utser jag på fredag! :D



allt bra annars då? :D

2009-06-10 @ 23:32:23
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback