Fotografering

Det har inte hänt speciellt mycket på fotograferings fronten på ett tag nu, detta beror på att jag jobbar arslet av mig varje vardag och på helgerna spenderar jag tid med flickvännen. Så det blir lätt så att kameran hamnar på hyllan, det är inte så att jag har tappat intresset eller något utan det är mer så att tiden inte räcker till. Men jag lovar att jag ska ta mig i kragen och få med kameran lite oftare, vem vet jag kanske till och med får med mig kameran till jobbet någongång. Kanske skulle vara spännande för er. (för er som inte redan visste det så jobbar jag på Ölands Turistbyrå, det soliga sommarparadiset på solens och vindarnas Ö.


Här är Adam Petrini & Alexander Magnusson. Två helsköna typer från min senaste fotorunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback