Nya skor

Idag tog jag mig en sväng på stan i sommarvärmen. Insåg att jag behövde nya skor sist det regnade då hela jag var genomvåt även om fötterna då jag upptäckte hål rakt igenom båda sulorna, inte undra på att jag har haft norra världshavet i skorna tänkte jag då. Så det blev ett par nya helvita skor som jag ska försöka hålla rena så länge som möjligt. Alltid lika kul att skaffa någonting nytt. Jag är ingen märkesnörd men man vill ju inte heller ha världens fulaste skor? Men jag nöjde mig med ett par 229:- skor av märket Victory från Deichmans skor i Kalmar. Sitter som gjutet gör de också!  Passade samtidigt på att köpa en morsdag present till min kära mor och en studentpresent till min kära flickvän Emma, dessa avslöjas efter den 9:e juni.


Kommentarer
Postat av: korven

snyggt, kliv inte i hundskit nu bara!

2009-05-31 @ 23:23:14
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback