Utstyrsel

Jaha då var det dags igen, ännu en bal, den 4:e i ordningen om vi säger så? Men skönt att min egna är avklarad iallafall. Flickvännen kör på klänningen hon hade på min bal, då uppdaterade jag mig lite och kör på svart skjorta och vit slips för att matcha hennes svarta klänning, detta är dock inte hela utstyrseln, det saknas blomma & näsduk och en lite bättre påklädnad kanske? Lite hastigt och lustigt sprang jag in i rummet och drog på mig detta för att ta ett kort för att själv se hur man såg ut. (kanske förbereda sig inför balfotograferingen också så att man ser någorlunda ut) På onsdag ska jag klippa mig så man blir av med lite längd på håret. Fredag är det dags, då smäller det och då lär det ju även dyka upp en hel del bilder någongång till helgen också. Det må inte vara världens bästa bild och jag är inte heller världens snyggaste, inte alltid lätt att fotografera sig själv som ni alla kanske vet.

Btw: vad tycker ni som fortfarande läser min blogg, är det för mycket begravning över det hela? för jag uppdaterade mig till svart skjorta, vit slips, vit duk i fickan samt en blomma inför årets bal då jag förra året hade en vit skjorta och silvrig slips för det var det närmaste vi kunde komma en matchning förra året. När ni väl ser Emmas klänning kommer ni förstå matchningen aningen bättre.


Kommentarer
Postat av: korven

JAG VILL SE KLÄNNINGEN NUUUU!

2009-05-27 @ 07:03:58
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: korven

åh gud va snygg :D :D

2009-05-27 @ 22:55:00
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback