Comeback

Då är det snart dags för "comeback" när det gäller fotbollen, har inte spelat fotboll mer än på skoj på ungefär 4-5år? eller det kanske till och med är mer men saksamma. Börjar ju spela "korpfotboll" nu istället med blandade åldrar tillsammans med en del spelare ur forna Degerhamns IF, så nu heter vi Degerhamns IF i Grupp 4 inom korpen och vår första match går av stapeln den 29 November, spännande. Ser faktiskt fram emot och se i vilken form man kan vara efter så pass lång tid? Undra om jag håller måttet ännu? Vad tror ni? Hursomhelst så kommer det bli skitkul när det väl börjar.

Snart kan ni läsa om alla spelarna i laget på www.laget.se/degerhamn finns bara tre spelare inlagda och det är spelarna jag känner till, med andra ord mina två äldre bröder. Spännande att spela i samma lag som sina äldra bröder, jag kommer spela bäst. jag lovar, haha.







här är då jag, peter och tony...  haha vilka otroliga släktdrag eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback