Köp & Sälj period

Om ni kommer ihåg från i sommras så var jag inne i en liten "Köp & Sälj Period" På auktions sidan www.tradera.com. Och jag kan ju bara säga att det har INTE börjat igen. Utan det jag tänker berätta nu var bara en ren slump egentligen. Jag kollade min inkorg efter svar på lite jobb ansökningar jag har gjort men istället hittade jag något ännu intressantare. Det var ett mail från en av dessa "Tradera kontakter" som jag fick i sommras, många utav de produkter jag köpte var från en och samma person och just denna personen hade kontaktat mig via mail och frågat massor med snälla frågor och självklart svarade jag.

Då kläckte han ur sig att om jag ville kunde jag få chansen att prova på en Hiphone i9 3G telefon med wifi (en nyare variant än de som säljs på tradera) GRATIS. Det hela går ut på att jag får telefonen hemskickad helt gratis, och tanken är att jag ska prova och se hur väl den fungerar i vardagslivet, buggtesta osv. Självklart kan jag inte göra annat än att tacka ja till ett sånt erbjudande. Det är som sagt en Iphone kopia vilket jag självklart inte har några höga förväntningar på. Men kan alltid vara kul att prova något nytt, och det kunde verkligen inte komma mer lägligt eftersom jag har enorma problem med min nuvarande telefon som jag knappt kan ringa ifrån. Så inom en vecka dimper den ner i min brevlåda. Ett plus är att den även har svenska menyer (vilket tidigare versioner av telefonen inte har haft) Eftersom jag tidigare har ägt en liknande telefon dock i mini format som gick sönder efter ett tags användande (så går det när systersönerna får tag på den) så självklart att jag ska prova den, det är verkligen en självklarhet, jag får även behålla telefonen vilket också är ett superplus. Det jag ville få fram med det här inlägget var att det finns en hel del trevliga och seriösa personer man kan handla av på internet.


Kommentarer
Postat av: Adam

Sounds niiice daniel! :)

2010-01-10 @ 15:39:47
URL: http://adampetrini.blogg.se/
Postat av: M M A R C U S / fotoblogg

sv. haha man tackar ;)

2010-01-10 @ 15:40:12
URL: http://mmarcus.webblogg.se/
Postat av: Adam

Nytt år, nya möjligheter och självklart måste vi ut och fota mera! :)

Kommer nog bo en del i Kalmar nu fram till Studenten med (Y)

2010-01-11 @ 16:09:44
URL: http://adampetrini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback