Beroende




Det är såhär att jag har gått och fått ett beroende, ett beroende jag först inte var så stolt över då jag hade intalat mig själv att inte titta på den här serien över huvud taget. Men sen tittar man på några avsnitt ändå och blir helt fast? Vad gör man då, jo man fortsätter ju kolla såklart. På tre dagar har jag nu lyckats att komma en bit in på säsong tre av Greys Anatomy. Från början så blev jag väl introdocerad till att se detta av en väldigt inflytelserik tjej! Tina känn dig träffad! Men sen tänkte jag att jag ska nog inte se på det iallafall men jag såg ett avsnitt till, och ett till ... och ett till. Det har fortsatt så sen dess.

Jag har säsong 1, 2 och 3 så tänkte se klart 3:an sen ska jag låna de resterande tre säsongerna av Tina. Damn you!

Sitter faktiskt och tittar på Greys Anatomy just nu, och det lär fortsätta i minst en och en halv timme till skulle jag tro. Sen ska jag försöka sova lite inför morgondagens idrottslektion som kommer att bestå av (Hopp och kast-teknik) Väldigt varierande kurs inom idrott jag går, vi berör alla muskelgrupperna. (Igår hade vi ett LEKPASS på fyra timmar) Jätteroligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback